Тиждень історії, географії та основ здоров'я

02.02.2024

      З 29 січня по 02 лютого 2024 року в Лецовицькій гімназії проходив Тиждень історії, географії та основ здоров'я. Метою Тижня було поглибити знання учнів з географії, історії та основ здоров'я, розширити науковий світогляд, підвищити інтерес до названих наук.

      У рамках тижня вчитель географії та основ здоров'я Йовбак В.В та вчитель історії Вайдич М.М. провели чимало цікавих і змістових заходів, а саме:

Понеділок

1.Відкриття тижня. Ознайомлення з планом проведення тижня.

2. Захід до дня пам'яті захисникам Крут.

Вівторок

  • Усний журнал «Чудеса на Землі» (6 клас).

2. Відеоролик «Цінні рецепти здоров'я від відомих людей»(6 клас)

3. Історична ігри з учнями 5 класу "Історичні джерела",

4. "Історичний фейсбук" - 6 клас,

Середа

1.Брейн – ринг «Моя Україна» (9 клас).

2. Бесіда «Здоров'я – джерело життя» (7 клас).

Четвер

1.«Мандрівка в країну Кросвордію» (розгадування кросвордів 7 клас).

2. Конкурс знавців фізичної географії України «Я знаю Україну» (8 клас).

3. Бесіда «Здоров'я людини – здоров'я нації» (8 клас).

П'ятниця

1. Інтелектуальна гра "Княжа доба" (7 клас).

2. Вікторина у 8 класі " Ми нащадки козаків".

3. Віртуальна екскурсія" з учнями 9 клас "З усіх усюд".

      Також був підведений підсумок тижня, оголошені переможці заходів та найактивніші учасники. Тиждень географії, історії та основ здоровְ'я виявився насиченим, цікавим, довів, що ці науки корисні і необхідні у сучасному світі, захоплюють цікавими фактами і відкриттями. Про ці науки неможливо не говорити, адже вони - скрізь! Їх можна знати чи не знати, розуміти чи не розуміти, любити чи не любити, але не помічати НЕ МОЖНА!

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати